<?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?>
<rss version="2.0">
<channel>
<title>Internetten.nl</title>
<link>www.internetten.nl</link>
<lastBuildDate>Fri, 3 Sep 2010 00:11:27 GMT</lastBuildDate>
<docs>http://www.bencom.nl/rss/readme.txt</docs>
<generator>Bencom forum asp script</generator>
<description></description> 
<managingEditor>info@bencom.nl</managingEditor>
<webMaster>info@bencom.nl</webMaster>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./49628</title>
<pubDate>Tue, 15 Dec 2009 20:42:20 GMT</pubDate>
<creator>Saskia Gorissen    </creator>
<description>Al jaren hosten wij bij Alphamega met volle tevredenheid. Zo juist weer gebeld met hen. Ben heel erg vriendelijk te woord gestaan en zeer efficient geholpen. Ook het aanvragen van een domeinnaam was supersnel geregeld. Complimenten voor de service!  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./43984</title>
<pubDate>Sat, 21 Feb 2009 18:19:22 GMT</pubDate>
<creator>Harry  </creator>
<description>Mijn ervaringen met Alphamega Hosting zijn goed.&lt;br/&gt;Mijn website www.tunnelplan.nl is nu al jaren goed bereikbaar, uploaden gaat prima en over de ondersteuning kan ik niets zeggen omdat ik die nog niet gebruikt heb.&lt;br/&gt;Een betrouwbare firma lijkt mij.  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./43194</title>
<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 20:14:14 GMT</pubDate>
<creator>Klaas  </creator>
<description>Nu we een dag of 10 verder zijn sinds mijn vorige bericht wil ik toch even wat kwijt. Door het voortreffelijke support wat ik van diverse medewerkers van Alphamegahosting heb gekregen bij de overgang? van Lycos naar Strato en uiteindelijk naar Alplamegahosting, draait mijn site weer zoals ik gewend was. Medewerkers van Alphamegahosting jullie allemaal een pluim voor het supporten van een digibeet, die een bepaald woord ( begint met een s ) niet meer wil en kan horen.  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./43009</title>
<pubDate>Tue, 6 Jan 2009 15:05:23 GMT</pubDate>
<creator>Klaas  </creator>
<description>Klaas 		6-1-2009 14:50&lt;br/&gt;Nog even verder, want ik was nog niet klaar, maar de ruimte was op!!! Laat nu niemand denken dat ik enige relatie had met aplhamegahosting. Helemaal niet, ben gewoon iemand die een website beheert en als digibeet in maling ben genomen. Althans zo ervaar ik de overgang van Lycos naar Strato. Zeker is wel dat mijn beide sites die ik beheer naar alphamegahosting breng. Heb daar tenminste het gevoel als een klant behandeld te worden. Waar men mij heeft geholpen de site weer in de lucht te krijgen en dat binnen de kortste keren!!!!! Dat moest me even van het hart!!!!&lt;br/&gt;Klaas 		6-1-2009 14:44&lt;br/&gt;Lycos naar Strato? Wat een vooruitgang!!!! Maar niet heus dus!! Heb zelden zoveel frustraties en ellende meegemaakt als met de overgang van Lycos naar Strato. Als een een echte digibeet, want dat ben ik, meegedeeld wordt dat alles wordt overgezet van Lycos naar Strato, mag je er toch vanuit gaan dat dat geldt voor alles. Het blijkt achteraf dat het alleen ging om de domeinnaam en de NAW gegevens. Op 24 dec. na de middag kreeg ik het bericht dat de site was overgezet naar Strato. Ik enthousiast kijken op de site of het werkte. Wat schetst mijn verbazing, er was niets meer te zien. Alleen een vermelding dat de domeinnaam er was maar nog geen hosting. En Lycos zou toch alles overzetten? En dat op de dag voor de Kerst! Heb van alles geprobeerd, gebeld, gechat en gemaild met Strato. Bellen? Ja een engelsman die er niets van begreep, chatten oke dat ging maar kwam niet verder en mailen? Vergeet het maar dat je een antwoord krijgt. Ja kreeg wel een antwoord dat ik binnen 2 uur een antwoord zou krijgen. Gelukkig duurt mijn uur maar 60 minuten! Mijn baas zou zich rot lachen als de uren zo lang duurden. Heb ten einde raad de site movemysite.eu geraadpleegd en heb een emailtje gestuurd naar alphamegahosting en het `probleem` daar neergelegd met het verzoek om mij te bellen. Heb gewoon een `noodoproep` gedaan van Help mij alstublieft!! Tot mijn verbazing werd ik de andere morgen vroeg gebeld door hun en heb het probleem uitgelegd. En binnen no-time was mijn probleem opgelost!   </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./42602</title>
<pubDate>Thu, 11 Dec 2008 15:42:35 GMT</pubDate>
<creator>Etienne Montyne  </creator>
<description>Onze Kiwanissite www.gent-artevelde.be wordt door Alphamega beheerd tot onze grootste voldoening.  Ook wanneer we niet goed weten wat of hoe kunnen wij steeds telefonisch bij de mensen van support terecht en krijgen we een fatsoenlijk antwoord dat meestal onze problemen oplost.&lt;br/&gt;Bedankt voor de goede service.  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./42589</title>
<pubDate>Wed, 10 Dec 2008 15:44:51 GMT</pubDate>
<creator>Koen de Roo  </creator>
<description>Ik ben al zeker drie jaar klant bij Alphamega en niets meer dan lof over hun dienstverlening. Mijn site was laatst gehacked en ze hebben mij (gratis) geholpen met het opnieuw in de lucht brengen van de site. &lt;br/&gt;Vragen worden altijd snel en professioneel beantwoord.   </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./42588</title>
<pubDate>Wed, 10 Dec 2008 15:06:54 GMT</pubDate>
<creator>VONK  </creator>
<description>Onze websites worden al jaren gehost door Alphamega en van onze kant uitsluitend goede ervaring. Sites zijn altijd bereikbaar en helpdesk is snel en deskundig. Zelfs het overzetten van .com domeinnamen ging snel, ondanks een onwillige Amerikaanse provider.&lt;br/&gt;Een aanrader!  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./37955</title>
<pubDate>Tue, 18 Mar 2008 17:12:06 GMT</pubDate>
<creator>Hofmans  </creator>
<description>Ontevreden! Zeer onjuist ingelicht aan de telefoon mbt het kant en klaarpakket bleek achteraf na wekenlang werk te hebben verricht aan de in oprichting zijnde website.&lt;br/&gt;Daarom direct opgezegd, informatie dient recht toe recht aan, maar vooral eerlijk te zijn en daar was in mijn geval zeer zeker geen sprake van.  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./37733</title>
<pubDate>Sun, 2 Mar 2008 18:08:36 GMT</pubDate>
<creator>Reinier van den Heuvel  </creator>
<description>Wat heb ik hier nog aan toe te voegen?&lt;br/&gt;Niet goedkoop, maar wel heel erg goed.&lt;br/&gt;Wat ze zeggen, maken ze ook altijd waar. Als je bijvoorbeeld de helpdesk mailt, krijg je vaak niet alleen een duidelijk antwoord, maar ook een verwijzing naar forums en dergelijke waar je probleem besproken wordt.&lt;br/&gt;Op die manier geven ze je al snel het gevoel dat je (met hun hulp) een professional bent.  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./37466</title>
<pubDate>Mon, 11 Feb 2008 15:58:47 GMT</pubDate>
<creator>I van Veen  </creator>
<description>Prima service bij Alphamega. Snel antwoord op je vragen en zeer behulpzaam.  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./37157</title>
<pubDate>Wed, 23 Jan 2008 18:51:49 GMT</pubDate>
<creator>Steven  </creator>
<description>We hebben onze website nu sinds ruim een jaar bij hen ondergebracht en niets dan lof. Mails worden binnen 24 dagen beantwoord.&lt;br/&gt;Ik kan ze iedereen van harte aanbevelen!!  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./36756</title>
<pubDate>Mon, 24 Dec 2007 21:39:52 GMT</pubDate>
<creator>Daan</creator>
<description>Met Alphamegahosting hebben wij al jarenlang een goede, zeer positieve ervaring. Inmiddels ook meerdere klanten daar onder gebracht. Ze zijn niet de goedkoopste, maar je krijgt meer dan waar voor je geld. Duidelijke instructies en handleidingen, veel tips en trics en ga zo maar door. De moeite waard!  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./36558</title>
<pubDate>Tue, 11 Dec 2007 21:08:43 GMT</pubDate>
<creator>Geoffrey Reemer</creator>
<description>Alphamega Hosting richt zich met name op de website-eigenaren die net begonnen zijn met hun website en die een betrouwbare host zoeken die er voor ze is. Dat doet Alphamega namelijk heel goed: een vertrouwensband kweken met hun klanten en ze alle hulp bieden die ze nodig hebben voor hun website. Het is echt een heel sympathieke groep mensen en hun support en klantenservice staan ruimschoots tot je beschikking.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Maarrr... dat is ook de reden waarom Alphamega in vergelijking met andere webhosts wat duurder is. Er zijn webhosts die voor een veel lager bedrag eenzelfde (of betere) configuratie bieden. Bovendien is Alphamega niet altijd up-to-date met hun configuratie: ze hechten veel waarde aan de stabiliteit van hun servers. PHP 5 en GD 2.0 is inmiddels gelukkig al wel mogelijk, maar als je altijd up-to-date wilt zijn, is Alphamega niet de juiste keus.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Alphamega is dus perfect voor de beginnende websitebouwer, de hobbyist die een website over zijn hobby wilt maken, maar ook voor midden- en kleinbedrijf. Je staat er bij hen absoluut niet alleen voor en de hartelijke relatie die zij nastreven is voor mij d&amp;amp;eacute; reden om wel voor hen te kiezen. Ben je echter een doorgewinterde professional die weinig ondersteuning nodig heeft en die hecht aan up-to-date configuraties voor weinig geld... kies dan voor een andere host.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Geoffrey Reemer&lt;br/&gt;Webdeveloper / webprogrammeur  </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./34168</title>
<pubDate>Wed, 19 Sep 2007 16:48:27 GMT</pubDate>
<creator>Marleen</creator>
<description>Supersnelle reactie en geweldige service!!&lt;br/&gt;Wij hebben 4 websites gehost door Alphamega en bij kennissen aanbevolen die daardoor ook hun webhosting bij Alphamega hebben (nu al 4 in totaal!)   </description>
</item>
<item>
<title>Alphamega Hosting B.V./32838</title>
<pubDate>Sat, 14 Jul 2007 08:11:47 GMT</pubDate>
<creator>Tulia Jager-Haas</creator>
<description>Ik heb mijn website nu 2 jaar.&lt;br/&gt;Mijn webdesigner Daquiry systems uit Almere adviseerde Alphamega omdat hij er al jaren mee werkte en aangaf dat deze betrouwbaar was, goede ondersteuning gaf en goede backups e.d. maakte. Ik kan alleen maar zeggen dat ze hun woord nakomen. Wat voor mij ook belangrijk is, is het feit dat ik ook nooit rotzooi e.d. binnenkrijg via mijn website. Mijn complimenten voor Alphamega!    </description>
</item>
</channel>
</rss>