<?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?>
<rss version="2.0">
<channel>
<title>Internetten.nl</title>
<link>www.internetten.nl</link>
<lastBuildDate>Fri, 3 Sep 2010 00:11:48 GMT</lastBuildDate>
<docs>http://www.bencom.nl/rss/readme.txt</docs>
<generator>Bencom forum asp script</generator>
<description></description> 
<managingEditor>info@bencom.nl</managingEditor>
<webMaster>info@bencom.nl</webMaster>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /52482</title>
<pubDate>Sat, 7 Aug 2010 12:19:47 GMT</pubDate>
<creator>BVV    </creator>
<description>Is er dan echt niemand met dan ook maar een klein negatief puntje bij deze reacties? :S  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /52431</title>
<pubDate>Tue, 3 Aug 2010 16:51:08 GMT</pubDate>
<creator>Martijn v.w.    </creator>
<description>Fantastische hosting. Een snelle, vriendelijke helpdesk die niets te gek is. Toen ik de prijzen zag, dacht ik eerst dat deze per maand waren. Ik heb nu meerdere sites in beheer bij Ermis en ik kan er niets dan goeds van zeggen. &lt;br/&gt;  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /51159</title>
<pubDate>Sat, 17 Apr 2010 15:00:01 GMT</pubDate>
<creator>Frank    </creator>
<description>Perfecte hoster. Goed geholpen, aanvraag binnen 20 minuten verwerkt op een zondagavond. Ondertussen drie eenvoudige sites bij Ermis ondergebracht. Ik begrijp niet hoe het kan dat ze zoveel bieden, voor zo weinig geld.   </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /50736</title>
<pubDate>Sat, 13 Mar 2010 15:57:43 GMT</pubDate>
<creator>Ruud    </creator>
<description>Buitengewone kwaliteit voor je geld.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Snelle en vriendelijke helpdesk, die ook nog weten waar ze over praten. &lt;br/&gt;De medewerker &amp;quot;Dimitri&amp;quot; is helemaal goud, hij lijkt wel dag en nacht te werken en geeft altijd goed antwoord.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Onze site overgezet van een veel duurdere provicer naar ermis en het verschil is enorm. De laadtijd van onze pagina`s is minimaal 3x zo snel geworden.&lt;br/&gt;We draaien een redelijke wordpress installatie, en de prestaties van de servers en de database is zeer goed te noemen. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Ik hoop wel dat de kwaliteit in de toekomst zo goed blijft.&lt;br/&gt;Zulke prestaties voor deze prijs zal moeilijk vol te houden zijn.   </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /50523</title>
<pubDate>Thu, 25 Feb 2010 12:02:28 GMT</pubDate>
<creator>Gerard Alders    </creator>
<description>Ik wilde een eigen domeinnaam en e-mail server om makkelijk van provider te kunnen wisselen. &lt;br/&gt;`s-Middags besteld. `s-Avonds had ik voor mijn eigen pop / smtp server werkend met een aparte box voor alle gezinsleden. Inclusief webmail. Geen idee hoe de helpdesk is. Niet nodig gehad.   </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /50512</title>
<pubDate>Wed, 24 Feb 2010 14:15:40 GMT</pubDate>
<creator>wannet    </creator>
<description>In &amp;amp;eacute;&amp;amp;eacute;n woord Perfect !!&lt;br/&gt;Wij hebben verschillende domeinnamen en hostingpakketten bij ze en alles draait voor 99.9% perfect!!&lt;br/&gt;Als er iets is wordt je direct, snel en vakkundig geholpen. Hulde, want dat heb ik bij vorige ISP`s wel anders mee gemaakt !!  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /50228</title>
<pubDate>Tue, 2 Feb 2010 19:57:28 GMT</pubDate>
<creator>christianne de bruijn    </creator>
<description>Ermis is TOP, altijd direct antwoord, zelfs s`avonds en in het weekend, bedankt!  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /49926</title>
<pubDate>Mon, 11 Jan 2010 10:23:33 GMT</pubDate>
<creator>Arn Zuyderduin    </creator>
<description>Ik heb een Wordpress site draaien op de servers van Ermis. Wat een ruimte voor dit geld. Basis account is meer dan voldoende. En voor een fractie van wat ik vroeger betaalde bij Yourhosting. &lt;br/&gt;Zaterdagavond om 21.00 uur binnen 10 minuten antwoord op mijn vraag. Nou ja, er was gelijk aangepast wat ik zelf wilde gaan doen. Prima service. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Zeer goede procedures voor betaling, heldere communicatie. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Mijn ervaring: het is hoe het zou moeten zijn!  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /48482</title>
<pubDate>Mon, 16 Nov 2009 10:58:06 GMT</pubDate>
<creator>Stichting Easwaramma    </creator>
<description>Na veel ellende bij de vorige host lijkt het alsof wij in het paradijs zijn aangeland met Ermis Domeinruimte voor een zakelijk+ account. Snelle vlotte service bij de domein-verhuizingen, vragen worden vlot en duidelijk beantwoord binnen zeer korte tijd! Normaal moet je altijd eerst betalen en dan maar afwachten hoe de service is, maar bij Ermis is dat beter geregeld: Je krijgt gewoon geen faktuur totdat je helemaal tevreden bent! Bovendien valt die nog eens lager uit dan verwacht omdat er 50% overstapkorting is voor het eerste jaar, thuiskomen dus. Voor mensen die een wat grotere website willen draaien en tegen de beperking van de PHP geheugengrens van 8/16Mb oplopen is er bij Ermis ook goed nieuws: 128Mb is de grens hier dus draait alles als een zonnetje zo snel. Mensen, als je de kans hebt en je zoekt een nieuwe provider, zoek dan niet langer en breng je site(s) over in veilige handen zodat je je bezig kunt houden met de sites ipv de achterliggende techniek. M.vr.gr. K. Scholten (secretaris).  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /48427</title>
<pubDate>Thu, 12 Nov 2009 10:04:22 GMT</pubDate>
<creator>www.rosannebergsma.nl    </creator>
<description>Erg tevreden! Tot nu toe niet meegemaakt dat de servers down zijn geweest. Bij vragen word je snel geholpen. Prima prijs. Zeker naar eerdere ervaringen met Hosts is Ermis een zekerheidje.  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /48425</title>
<pubDate>Thu, 12 Nov 2009 09:10:29 GMT</pubDate>
<creator>Alex Langerak    </creator>
<description>uitstekende en doeltreffende service, nooit problemen!!!  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /48424</title>
<pubDate>Thu, 12 Nov 2009 08:11:01 GMT</pubDate>
<creator>dvv    </creator>
<description>Prima ervaringen met Ermis, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;Als je een vraag hebt reageren ze vrijwel direct. Ik heb mijn basispakket ge-updrade naar een pakket met mysql en binnen 20 minuten na mijn e-mail kon ik aan de slag.  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /48423</title>
<pubDate>Wed, 11 Nov 2009 23:09:04 GMT</pubDate>
<creator>Vincent Tepas    </creator>
<description>Al een paar jaar draait mijn website tot meer dan volle tevredenheid op de servers van Ermis. Potentiele klanten: niet meer twijfelen, bij Ermis zit je zeer goed voor een zeer aantrekkelijke prijs. (en nee, ik heb geen aandelen!)  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /48420</title>
<pubDate>Wed, 11 Nov 2009 22:14:51 GMT</pubDate>
<creator>Lida Chaulet    </creator>
<description>Geweldige service, zelfs buiten kantooruren, betrouwbaar en lage kosten... niets dan lof!  </description>
</item>
<item>
<title>Ermis Domeinruimte  /48418</title>
<pubDate>Wed, 11 Nov 2009 22:12:42 GMT</pubDate>
<creator>turnfotografie.nl    </creator>
<description>Wij hennen al een ntal jaren positieve ervaringen met Ermis!!!  </description>
</item>
</channel>
</rss>