<?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?>
<rss version="2.0">
<channel>
<title>Bellen.com</title>
<link>www.bellen.com</link>
<lastBuildDate>Thu, 23 May 2013 18:04:59 GMT</lastBuildDate>
<docs>http://www.bencom.nl/rss/readme.txt</docs>
<generator>Bencom forum asp script</generator>
<description></description> 
<managingEditor>info@bencom.nl</managingEditor>
<webMaster>info@bencom.nl</webMaster>
<item>
<title>Ervaringen KPN/65181/2335/333/65</title>
<pubDate>Thu, 24 Jan 2013 16:09:29 GMT</pubDate>
<creator>Familie S    </creator>
<description>Ik wil mijn glasvezel aanvraag stop zetten/ annuleren omdat ik ga verhuizen. KPN accepteert t niet omdat ik geen bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente heb. Dat kan ook nog niet omdat het huis te koop staat en ik dus nog niet in de nieuwe gemeente woon. Al heel mijn internet leven bij Kpn! Het wordt in Augustus pas binnen gelegd en het contract heb ik in April 2012 afgesloten, al bijna een jaar geleden maar nee,opzeggen is niet mogelijk.   </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/65167/2335/333/65</title>
<pubDate>Wed, 23 Jan 2013 12:46:59 GMT</pubDate>
<creator>BenhethelemaalzatmetKPN    </creator>
<description>Wij zijn al een ruime 14 maanden bezig met KPN om onze inmiddels standaard maandelijkse afsluitingen op te lossen. Ze beloven elke keer dat het opgelost wordt/is, echter is er niets minder waar! Wij worden al 14 maanden lang elke maand standaard afgesloten van telefoon en televisie, terwijl er geen enkele rekening openstaat, en wij gewoon netjes elke maand onze factuur betalen! Elke keer wordt er tevens belooft en gezegd dat wij geen 25 euro heraansluitkosten hoeven te betalen omdat KPN notabene zelf hun fout toegeeft! Echter moeten wij ook gewoon elke maand weer opnieuw 25 euro (ex.btw) aan heraansluitkosten betalen, doen wij dit niet, dan worden we gewoon weer afgesloten! Wij weten het echt niet meer, en een klacht indienen bij de commissie kost je ook weer 50 euro extra! Wat is er toch aan de hand met al die telecombedrijven!! Waarom worden zij niet eens goed aangepakt, zij verdienen hun geld over de rug van hun klanten en als kleine man sta je machteloos tegenover dit soort grote bedrijven, en kunnen ze maar gewoon hun gang blijven gaan!! Berichten sturen naar bijv Radar heeft ook geen enkele zin, niemand pakt dit eens op, terwijl telecombedrijven op de 2e plaats staan in de klachten top 10!!  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/65132/2335/333/65</title>
<pubDate>Fri, 18 Jan 2013 19:02:52 GMT</pubDate>
<creator>John    </creator>
<description>Zit al 3jaar bij kpn en de problemen worden steeds groter.zit nu al 2weken zonder internet,tv en telefoon. Gelijk gebeld overmorgen komt er een monteur geen monteur gezien of gehoord.zelf weer gebeld,medewerker werd gepikeerd had hij de hoorn erop gegooid.!!! Zelf weer gebeld poort 1 tot 4 kapot,overmorgen komt er monteur. Monteur niet gehoord of gezien. Zelf weer gebeld jah mevrouw de monteur zag dat poort 1 tot 4 kapot is. Degene die m om kan zetten doet t maandag want in t weekend is er niemand. Maandag geen monteur gezien of gehoord. Zelf gebeld tjah mevrouw als ik u was zou ik ook boos worden maarja monteur is overmorgen beschikbaar.....nou zo kan ik nog even doorgaan. U begrijp dat ik helemaal klaar ben met kpn,de mobiele kosten rijzen de pan uit. Ik raad iedereen af naar kpn te gaan, vind het asociaal hoe ze met klanten omgaan.  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/65130/2335/333/65</title>
<pubDate>Fri, 18 Jan 2013 13:26:27 GMT</pubDate>
<creator>Erica Paul    </creator>
<description>Ga nooit meer in zee met KPN!!!! Ze drijven je tot wanhoop.&lt;br/&gt;2 jaar geleden al een erg slechte ervaring met ze gehad, enorm lange wachttijden en slechte service. We konden door omstandigheden moeilijk breken met KPN.&lt;br/&gt;Ik wilde vandaag onze ISDN aansluiting omzetten in een analoge. Echt drama. Ik heb meerdere uren (!) aan de lijn gehangen, werd steeds opnieuw doorverbonden met iedere keer weer excuses. Nog steeds is het niet geregeld. Ze schijnen ons nummer nu opgezegd te hebben....ik hang nu al weer 25 minuten in de wacht, schandalig!!!  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/63648/2335/333/65</title>
<pubDate>Mon, 10 Sep 2012 11:35:04 GMT</pubDate>
<creator>Markus Zielke    </creator>
<description>Wardelooze service and just blatent false advertisement.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;I am working in the IT for 25 years and have installed Internetconnections multiple times. I stayed with my original KPN ADSL even though it never reached the promised speeds, due to the danger of being without Internet when switching until I read the line on the KPN website that as an existing customer the transfer to a new (faster) connection would be seamless (naadlooze overstap). So I was supposed to be switched over on August 21st. It is Sep 10th now and after 14 calls to their customer service and despite the technological site of the installation being correct, this useless company is unable to enter my customer details into their database. Mind you the signal is there, the modem is installed and works and it even gets an IP address, but I cannot use it because this incompetent company is unable to enter my details into their database. Even though it already has been escalated twice ( of course each time with a new waiting period in which nothing happens) without any result. 3 weeks now without TV,telephone and Internet. Just useless and I am not even getting into how incompetent some of their employees are (it took 5 calls for them to finally realize that  it is an adminstrative error, despite me giving them all necessary data in call number one, and it took 5 promises for a callback until it actuall happened only to be told that nothing has happened yet....)&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;In short, Don`t use this provider  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/63202/2335/333/65</title>
<pubDate>Sun, 5 Aug 2012 12:46:48 GMT</pubDate>
<creator>ten Pas    </creator>
<description>Waardeloos! Zeven weken bezig geweest om televisiesignaal te krijgen. Monteur besteld, die niet is komen opdagen. Al meer dan 50 euro kosten gemaakt aan klantenservice. En de rekeningen die ik krijg kloppen ook niet! (telefonie pakket die ik niet besteld heb, extra digitenne ontvangers die ik niet besteld en ontvangen heb etc.) Op mijn klachtenbrief komt ook al geen reactie. Ben het helemaal zat!   </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/62345/2335/333/65</title>
<pubDate>Sun, 10 Jun 2012 13:55:18 GMT</pubDate>
<creator>M R    </creator>
<description>Ik heb een erg slechte ervaring met kpn internet. na het via de telefoon besteld te hebben heb ik 2 weken moeten wachten op aansluiting en na niets te hebben vernomen heb ik ze gebeld om vervolgens te horen dat de bestelling wel in het systeem stond maar niet verwerkt was. dus moest ik opnieuw internet bestellen en weer 2 weken wachten. ze raadden me aan een dongel te gebruiken voor de komende 2 weken die mij niet werd aangeboden als excuses maar ik kon deze voor 20 euro kopen! wat een klanten service!  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/61715/2335/333/65</title>
<pubDate>Thu, 3 May 2012 23:08:19 GMT</pubDate>
<creator>IJsselsteiner    </creator>
<description>Drama met KPN-service.&lt;br/&gt;Na een offerte te hebben aangevraagd bij KPN en deze binnen 7 dagen geannuleerd te hebben begon bij ons de ellende met KPN. Ons telefoonnummer werd bij de oude provider weggehaald (zonder onze toestemming) en zijn we nu vier maanden telefonisch niet bereikbaar. Wel een flinke factuur ontvangen van KPN en veel goede voornemens van klantenservice waar we uren mee gebeld hebben. Ondanks dat KPN heeft toegegeven een fout te hebben gemaakt ben je als klant machteloos want je krijgt de belangrijke personen niet aan de lijn. Begin er niet aan met KPN!!!!&lt;br/&gt;Je bent overgeleverd aan een log bedrijf en als klant heb je niets in te brengen.   </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/61476/2335/333/65</title>
<pubDate>Wed, 25 Apr 2012 22:18:23 GMT</pubDate>
<creator>edwinvanooijen  </creator>
<description>Alles-in-1-pakket afgesloten bij KPN. Zou 18 april geinstalleerd worden. Omdat niets het deed de 18e gebeld met de KPN. Na 5 pogingen en lang wachten eindelijk iemand aan de telefoon. Bleek KPN eigenhandig de datum te hebben verschoven, zonder ons te informeren. Op 19 april konden we bellen en internetten, maar niet gebeld worden en ook geen tv kijken. Bleek e.e.a. nog niet administratief afgewikkeld. Zou op 23 april gebeuren. Kunnen nu wel gebeld worden, maar nog steeds geen tv kijken. Vanavond wederom gebeld maar tot op heden zonder succes. Bij KPN staat de klant duidelijk niet centraal. Alles werkt langs elkaar heen en de informatievoorziening laat sterk te wensen over. Ook wordt je doro KPN gedwongen te bellen met de klantenservice. Zie maar eens een e-mail adres te vinden en via de site wordt je voor elk probleem al gauw verzocht te bellen met de klantenservice  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/60725/2335/333/65</title>
<pubDate>Tue, 13 Mar 2012 14:02:13 GMT</pubDate>
<creator>Giel van Dam</creator>
<description>&amp;lt;b&amp;gt;Telefoonnummers niet meegenomen bij overstap van KPN-ISDN naar KPN-InternetPlusBellen  &amp;lt;/b&amp;gt; Op 2 februari 2012 heb ik een contract afgesloten voor de overstap van KPN-ISDN naar KPN-InternetPlusBellen. In de KPN-winkel Utrecht is mij verteld dat op de dag van omschakeling de vier bestaande ISDN nummers omgezet zouden kunnen worden naar de twee bestaande nummers die we over wilden houden.&lt;br/&gt;Ik zou dat dat kunnen doen op MijnKPN zodra ik de Experia Box aangesloten zou hebben.1 maart 2012 was de heugelijke dag maar alleen het hoofdnummer was zichtbaar.  De drie andere nummers waren NIET meegegaan. Vanaf dat moment ben ik van alle kastjes naar alle muren, via alle hulplijnen doorgeschakeld maar er is tot op vandaag 13 maart 2012 NIETS opgelost. Als ZZP-er onbereikbaar zijn is natuurlijk een ramp.&lt;br/&gt;Met wie kan ik deze ervaring delen? Wie heeft tips voor een snellere oplossing?  / redactie: Privacy gevoelige info is verwijderd.(13/3/2012)</description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/60476/2335/333/65</title>
<pubDate>Sat, 25 Feb 2012 18:47:55 GMT</pubDate>
<creator>Jan    </creator>
<description>Hoi weet iemand of je echt je experia box aan moet laten staan dag en nacht om te bellen of gebeld te worden? Overigens de kwaliteit van tv en internet bij kpn is goed,maar de administratie is daar HOPELOOS!!!! en de klantenservice is daar gewoon K.. ik moet voor 1 maart een rekening betalen die totaal niet klopt!!! anders sluiten ze me af! dat is waar ze wel snel mee zijn!!!! en verders reageren op een mailtje dat doen ze wel,maar het jaartal dat weten ze niet te zeggen,ikga maar eens verder kijken naar een andere provider,als ieder geval de adm maar goed is en de service!dus vallen er al twee af Ziggo en tele 2 Nou ik stop maar want hoe meer ik typ des te kwaaier wordt ik.  Jan  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/60224/2335/333/65</title>
<pubDate>Wed, 8 Feb 2012 02:52:57 GMT</pubDate>
<creator>Bjain  </creator>
<description>Mensen bestel geen internet, tv, telefoon pakket bij KPN, ik wacht nu al meer dan 20 dagen en heb pas 3 dagen het pakket in huis. Al 4 keer gebeld met de klantenservice , ze beloven steeds weer opnieuw dat het vandaag gaat werken, maar helaas tot op heden geen actieve lijn, 
&lt;br/&gt;Wat een prutsers, gebruik je verstand en ga naar Ziggo of Upc... Werkt binnen twee dagen en niet zoals bij de kpn binnen 20 nog niets.
&lt;br/&gt;   / redactie: Levertijden varieren inderdaad, maar niet zo veel als hier wordt aangegegeven. Afhankelijk van omstandigheden wordt een ADSL verbinding tussen de drie en vijf weken na bestelling opgeleverd; op een kabelaansluiting wacht u minimaal twee weken.(8/2/2012)</description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/60140/2335/333/65</title>
<pubDate>Wed, 1 Feb 2012 20:42:37 GMT</pubDate>
<creator>lis    </creator>
<description>als je op internet zoekt naar nummer klantenservice kpn vind je ook een gratis nummer 0800-0115.&lt;br/&gt;dus qua belkosten ben je niet verplicht deze te maken....&lt;br/&gt;wel is het zo dat het keuze menu bij 0900-0244 veel uitgebreider is en je dus, mits je goed kiest, meteen bij de juiste afdeling bent.&lt;br/&gt;dit is echt een kwestie van logisch nadenken.&lt;br/&gt;verder persoonlijk geen slechte ervaringen met de klantenservice van KPN.&lt;br/&gt;en ja er gaat bij ieder bedrijf wel eens iets fout en het is natuurlijk altijd vervelend als dit jezelf overkomt.&lt;br/&gt;is bij mijn aansluiting ook iets mis gegaan bij aanvraag alles in 1 pakket. maar wel keurig opgelost.&lt;br/&gt;maar dit ligt vaak ook aan de manier waarop je zelf doet tegen over de medewerker.&lt;br/&gt;deze zitten er niet om uitgescholden te worden e.d. maar om de mensen te helpen.&lt;br/&gt;en deze willen net zo behandeld worden als dat je zelf behandeld wil worden.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/59796/2335/333/65</title>
<pubDate>Tue, 10 Jan 2012 08:53:08 GMT</pubDate>
<creator>Madelon    </creator>
<description>http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14073  hier staat dat mn contract ongewijzigd blijft trouwens. Waar heeft KPN het dan over?????  </description>
</item>
<item>
<title>Ervaringen KPN/59794/2335/333/65</title>
<pubDate>Tue, 10 Jan 2012 08:38:26 GMT</pubDate>
<creator>Madelon    </creator>
<description>Wij gaan verhuizen en nemen KPN gewoon mee. Nu krijgen wij een nieuw jaarcontract van KPN met dezelfde inhoud, maar geldt voor een jaar. Volgens KPN geneurd dit altijd wanneer je verhuist. Officieel loopt ons abonnement tot 8 juli, dit mogen ze toch niet zomaar doen? We hebben ons ook aangemeld voor glasvezel, maar niet bij KPN. Door deze fout van KPN hebben we ook al 7 euro belkosten gemaakt. Heb al met al al 1,5 uur met KPN aan de telefoon gezeten. Nu moet ik woensdag weer terugbellen en met de MSD afdeling spreken. Wat te doen? Bedankt alvast!  </description>
</item>
</channel>
</rss>